2012-03-26

Söta dagar

Nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen. Haft lite olika bloggar genom åren, men alla har till slut runnit ut i sanden. Oftast på grund av tidsbrist och motivationen har tagit slut, men nu känner jag att det är dags att börja om. Nog om det. Tillbaka till idag.

Denna blogg kommer antagligen handla om andra saker än vad de har gjort förr. Vi kan väl säga att jag har blivit äldre och visare sen sist helt enkelt. Skämt å sido. Jag har fått nya intressen och har mer tid för att göra nya saker. Saker som jag vill dela med mig av. Nu är jag inte expert på alla ämnen jag kommer ta upp, men jag vill dela med mig av det jag kan och det jag lär mig under tiden.
Jag kommer att dela med mig av min inspiration (exakt vad får tiden utvisa), recept (allt från mat till mellanmål till efterrätter), stick- och virkmönster, bilder och en gnutta personligt här och var.

Vid senare tillfälle kommer jag berätta mer om vem just jag är, men det får bli en annan dag. Tills dess hoppas jag att ni kanske tittar in då och då. Förhoppningsvis kan ni få lite inspiration av min blogg eller kanske ett gott skratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar